Известие

Collapse
No announcement yet.

2 цилиндара ги нема

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 2 цилиндара ги нема

    приятел мои се оплака 4е ,гаси колата,пали и два цилиндара отказали.вадат кабели от капа4ките и от двете д. капа4ки по 2 кабела нямат ток.за мен това е комутатори.ВАПРОСА:така ли е,ако да колко пари са,имали такива 2 употреба при италиянеца пак колко са.или от какво така.?
    БЛАГОДАРЯ.
    КОЛАТА Е 155/2.0

  • #2
    ако има фирясал комутатор не би трябвало да не работят цилиндрите. в смисъл че всяка свещ на цилиндъра е на различен канал, т.е. ако е изгорял единия колата ще си работи на 4 свещи само. иначе комутатора върви с бобината и цената беше мисля около 250-300лв нов. обаче става и от 33ка, второупотребен примерно. обаче така както го описваш не разбрах много добре, но пак ти казвам ако изгори комутатора двигателя ще си работи съвсем нормално с леко понижена мощност (аз бях така сума време и въобще не бях разбрал че имам проблем)
    '93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS
    '98 ALFA ROMEO 166 2.0 V6 TB

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от alf
      ако има фирясал комутатор не би трябвало да не работят цилиндрите. в смисъл че всяка свещ на цилиндъра е на различен канал, т.е. ако е изгорял единия колата ще си работи на 4 свещи само. иначе комутатора върви с бобината и цената беше мисля около 250-300лв нов. обаче става и от 33ка, второупотребен примерно. обаче така както го описваш не разбрах много добре, но пак ти казвам ако изгори комутатора двигателя ще си работи съвсем нормално с леко понижена мощност (аз бях така сума време и въобще не бях разбрал че имам проблем)
      май и от лада стават-от новите модели
      Аlfa 164 Super 2.5TD

      Comment


      • #4
        Тая работа дето вадите кабелите на свещите докато работи двигателя е меко казано неразумна
        Alfa Romeo 75 24V

        Comment


        • #5
          ами един комутатор струва 48 лв(унипоинт)моят си го сменух и сега колата лети
          alfa 155 1.8 ts

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Venci
            Тая работа дето вадите кабелите на свещите докато работи двигателя е меко казано неразумна
            Я сега обесни що така
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment


            • #7
              Ако единия комутатор не работи нетрябвали да се отразява на свещите,примерно да са черни ?
              Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
              159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
              NEW 159 2.0 JTDm Black TI

              Comment


              • #8
                Относно казаното от колегата, че комутатора вървял с бобината искам да кажа, че дълбоко греши. На мен ми се наложи да сменя два и всеки /не помня марката му/ струваше около 70 лева. И колата ми /Алфа 155 1.7 8ве/ наистина си работеше на два цилиндъра и то точно от комутаторипе. Докато стигна до тях проверих всичко по двигателя и си беше наред. Така че, на колегата пуснал темата искам да кажа, че е напълно възможно да е от комутатора и да не е само един изгорелия такъв. Смяната е работа точно за пет минути иначе. Вече две години си карам колата без проблем. Успех!
                алфа ромео 155 1,7 ТС 8в

                Comment


                • #9
                  Tя тая тема е само на 2 години, ама нейсе.
                  Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                  ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от koko
                    Така че, на колегата пуснал темата искам да кажа, че е напълно възможно да е от комутатора и да не е само един изгорелия такъв.
                    Ако причината колата да работи на 2 цилиндъра е от комутатор то задължително трябва да са се прецакали и двата, защото всеки цилиндър получава искра от всяка една от двете бобини, а както знаете всяка една от тях си работи с отделен комутатор
                    ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
                    ALFA ROMEO 33 1.5 TI

                    Comment


                    • #11
                      хаха зависи как са оплели кабелите
                      и колега плочката върви оригинално с бобината на 3 места питах вкл. в бош и навсякъде ми ги даваха комплект.
                      иначе да и аз сложих друга плочка на старата бобина
                      '93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS
                      '98 ALFA ROMEO 166 2.0 V6 TB

                      Comment


                      • #12
                        И при мен отвчера се появи същият проблем.Отначало колата само прекъсваше отвреме навреме все едно гасне за момент и веднага пак пали.Отвчера обаче сякаш започна да работи на 2-3 цилиндъра.Пробвах да откача единия комутатор и колата работи по същия начин само с другия.След това закачих този който бях откачил първо и откачих втория-колата въобще не може да запали.Възможно ли е да ми е изгорял комотатора на едната бубина и колата да работи само на една?А това прекъсване което дали не се е получавало от това,че този който е изгорял преди си е работил,но е прекъсвал отвреме на време и колата затова е придърпвала?
                        155 1.8 8v TS & FZR 600

                        Comment

                        Working...
                        X